Wednesday, June 3, 2009

Operasi Pembedahan Berjaya

Tarikh bersejarah, tepat pukul 9.30pm pada 2 jun 09 bertempat di rumah saya, berlaku satu pembedahan kecil ke atas pesakit saya.

Pesakit saya mula menghidap penyakit kira2 bulan dis tahun lepas. Saya hanya berbekalkan dengan 3 skru driver dan tiada ilmu dalam bidang pembedahan ini, saya teruskan pembedahan ini juga.

Akhirnya, tepat pukul 10.30pm, pembedahan ini berjaya dengan jayanya. Saya dapat mengeluarkan benda asing di dalam badan pesakit saya iaitu batu, tetapi salah satu dari tulang rusuk dalam badan pesakit saya telah patah. Kehilangan satu dari tulang rusuk pesakit saya tidak menjejaskan kesihatan pesakit saya untuk beroperasi.

Pesakit saya ialah printer saya yang berjenama Epson Stylus C59. Printer saya sudah siap bersedia untuk menerima satu misi penting untuk print laporan akhir LI saya pada penhujung bulan ini, Insaallah. Harap2 dia berjaya untuk menjalankan misi tersebut dengan jayanya.

4 comments:

  1. ceh.. igt bedah paer r ghupe nyer.. haha.. bagoz2.. nnt senang r kteorg print agi kat ko... regular costumer katekan...hehe

    ReplyDelete
  2. OK.... Sila dtg2 lg...
    hehe....
    Printer ini banyak berjasa kat kite.....
    Nasib baik dia da pulih balik sedia ada....

    ReplyDelete
  3. bagoz2.. tk yh susah2 cari printer len... just dail 017-dot dot dot.. or 013 - dot dot dot.. dan.. "jimmy printer ok tak.. kertas tk der kami bwk kertas sendiri.." hehe

    ReplyDelete
  4. Wokey... Saya siap untuk berkhidmat, tp tengok keadaan printer....
    Ink Ok ke or Paper ade ke....
    Saya amat mengalu-alukan kadatangan anda....
    Welcome 2 My Club Printer....
    Hehe....

    ReplyDelete