Thursday, September 17, 2009

Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Fitri

Assalamualaikum, dengan izin Allah SWT saya dapat mengupdate blog saya, sudah lame saya x update blog saya.. Saya ingin memohon minta maaf kepada pengunjung blog saya kerana tidak mengupdate blog ni kerana pelbagai masalh teknikal, yg utamanya ialah saya tiada mood untuk update blog ni selepas saya menamat LI pd awal bln 7... isk23x...........

Pada bln yg Mulia ni saya ingin memohon minta maaf dari ujung rambut ke ujung kaki jika tingkat laku, perangai, tutur kata dan sebagainya mengoris hati sesiapa yang mengenali saya secara langsung atau x langsung.. Di akhir kata, Selamat Menyambut hari Raya Aidil Fitri yg mulia.... Semoga semua dapat menigkatkan prestasi dan kurangkan kerenah semasa selepas hari Raya nanti....Insaallah.....

1 comment: